Torsdag morgon, 5.30!

https://www.google.se/search?q=unicef&rlz=1C1SKPL_enSE412&oq=unic&aqs=chrome.1.69i57j0j69i60j69i61j0l2.9271j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8
Tackar o bockar :) Idag fungerade länkningen. I går blev det flera a-sidor länkadress eller vad det var. Så här till jul så finns det olika paket man kan skicka; mat exv :)
 
Mår ganska bra idag, förutom lite nysningar, fräsningar och så den stora kulan i magen :(. Det var ju liksom inte meningen att fortsätta bära kula på magen, men nu står där ett koagel och ömmar. Inte bra, men hittills har ju inget hänt, alltså ingen värre infektion. Jag får avvakta och sysselsätta mig med Färdigsjukan :)
 
I går kväll var makarna Loodh här och fikade. Alltid trevligt med en pratstund. Dessutom gjorde jag årets första grankrans igår, den blev fin. Skall lägga ut foton så snart jag är sams med dator, kameran och min nya lilla leksak-Galaxin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0