En helt underbar oktobertorsdag!

Strålande sol som ger dubbelt upp när alla de vackra höstlöven speglar sig i solstrålarna :) Jag älskar verkligen sådana här dagar. Vi har varit ute mycket faktiskt, gått med stavar, planterat de sista Funkiorna som stått i krukor hela sommaren, hängt tvätt gånger två! Faktiskt har jag fått en hel stor jeans/frotte/sweetshirt-tvätt torr ute idag. Härligt! Att sedan inte blodtrycket var bra får jag ta med jämnmod, allt kan ju inte vara bra.
Nu är det dags för middag, käre maken supergoda ärtsoppa. Därefter åka till Loodhs med en kasse päron och så hämta lite grytor hos de kära Magnussons. Förhoppningsvis hinner vi basta ikväll, det är länge sedan och jag vill sköta min tånaglar lite grand. Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0