Partiledardebatt.

Jag skrev förut rakt av vad jag kände, trots att jag då var på Fb. Det var egentligen inte riktigt meningen men jag var så full med känslor! Upprepar dock här vad jag kände vad gäller partiledardebatten; Reinfeldt visade för ovanlighetens skull sitt "fula" lögnaktiga ansikte: Då menar jag verkligen inte hans ansikte utan hans politik! Pastorn var ju med som vanligt- och nu vill han avskaffa Landstinget. Okej, det vill jag med, dock inte med han premisser. Annie Lööf! Fy för lede fi! Kan man verkligen delta i en seriös partiledardebatt och sitt och FLINA så otroligt oseriöst och nedlåtande? Björklund är ju som han är. 
Jonas Sjöstedt var helt enkelt lysande! Oavsett vad man har för partifärg!
Stefan Löven är en ärlig enkel människa som har så himla rätt och tänker så rätt. Han har inte talets riktiga gåva men är verkligen värd att satsa på därför att han till motsats till regeringen: är ärlig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0