Väldigt underligt!

Eftersom jag haft en del annat för mig så har det liksom inte blivit något bloggande :( Men så idag blev jag lite påmind när jag såg ett underbart foto på facebook ---
 
 
och när jag sedan öppnar bloggen för att skriva så finns där också en underbar kommentar: någon som jag älskar saknar mina inlägg! Glad!
Hur som så öppnade jag alltså bloggen och där ligger ett annat foto på Signe, det sista jag skrev före det långa sjukbesöket! Fint att bli snopen på det sättet!
Så! Nu är jag tillbaka. Flera gånger om faktiskt. Det är många år sedan jag mådde så här bra, cortisonkurerna oräknade. Operationen var den värsta jag någonsin varit med om och då har jag mycket erfarenhet. Men när allt det värsta var över, söndag alltså, så märkte jag att jag kunde andas ordentligt för första gången på flera år :) Och så är det. Bråcket har förmodligen tryckt på lungorna och när det nu är ihoplappat så andas jag igen - ha, vad glad jag är!
Såret läker och jag är lite så där i startgropen: får dock ta det lilla lugna en vecka till. På måndag ska stygnen bort och sedan är det bara några dagar som gäller :)
Det har ju hänt massor av saker och en mängd foton som inte är tömda ur kameran ens.......
Ja, ja, allt har sin tid. Ha en bra torsdagkväll och var rädda om er.

Kommentarer
Postat av: Robin

Gud vad skönt att se lite nya inlägg å att allt är bra med dig!:) ska ringa ditt nya nummer snart så du får mitt men jag har inte haft en sekund över den senste veckan känns det som:( signe har fått lite mera humör å vill inte alls sova på kvällarna längre så där står man å sjunger å försöker få henne att sova men det ger sig väl:) hälsa å krama om gammeln så hörs vi snart:) kramkram

Svar: Älskar er, krama Signe o Hanna!
Siw Gustavsson

2013-10-31 @ 19:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0