Gurkor har jag verkligen tröttnat på :(

 11 kg till fick vi ta hand om idag, burkarna räcker inte trots att vi köpt så många nya. 
Och datorn lade av bara för att jag glömt att tömma papperskorgen :( Eftersom jag jobbar varje dag i Picasa så blir det mycket slängt :)
 Nu tittar vi på gamla kort!
Min fina fina mamma, fast här ser hon lite arg ut.
 
 
Min fina fina syster yster till häst!
 
 
Min fina fina Tvåa borstar tänderna på Gröna Skär! Ser lite yrvaken ut :)
 
 
En mycket ung fin kär make med likaledes ung och fin liten son!
 
 
En ung och vacker Astrid tillsammans med Nils Ferlin!
 
 
Min fina fina pappa på sin 60-årsdag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robin

det är så fruktansvärt roligt att titta på dina kort!:)

Svar: Kära min Robin! Menar du gamla eller nya eller alla?
Siw Gustavsson

2013-09-12 @ 21:08:20
Postat av: Robin

jag menar alla kort;) men att se gamla kort på gammelmormor å gammelmorfar å på er är väldigt roligt å se hur ni såg ut på yngre dar å vad ni gjorde:)

Svar: Tack min älskade Robin! Krama din fina-fina familj från mig!
Siw Gustavsson

2013-09-13 @ 20:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0