Nu är dom mest långväga ifrån hemma! Suck, en lättnadens suck!

I och för sig vet jag ju inte om Arbrå-borna är hemma men det räknar jag kallt med  (---------oro---------) i alla fall nästan kallt! Är ni hemma eller?
 Här har käre maken en alldeles egen kräftskiva!
Josse o Robert kom hit idag och presenterade en present som dom glömt i bagaget!
Kräftor! Hemkokta av Erik! Så här är det: Jag är ingen superälskar av kräftor. Brukar äta en En en för sällskaps skull! Ok!!! Jag vet!!! Hur dålig jag är!!!! Tyvärr är jag lika dålig på jordgubbar!!!!!!!!
Skyller på min vallonska härkomst :)
Men!
Jag har alltså ätit (8) alltså åtta kräftor!!!! Jag tror det inte själv men ser ju resultatet!
Erik! Ett noll till dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0