Stort varmt TACK!

Till min älskade bror och hans bästaste Astrid! Ove! Du har gjort det igen! Förgyllt mitt liv på ett alldeles speciellt sätt. Förra gången så fick jag ALLA mammas och pappas bilder inlagda i min dator, ögonen tåras varje gång jag tittar på min barndoms kort och på mina kära föräldrar.
 
 
ett axplock ur en förmögenhet!
 
Och nu igen så får jag detta!!!!
 
 
 
 
Också detta är axplock ur en guldgruva. 
Till det här underbara fick jag också 70 kort från åren 1978-1984, helt ovärderliga bilder på älskad släkt och vänner, många av dem finns inte längre i livet. Men nu finns minnena i min dator :)
 
 
Kräftskiva hos Rune på Ruddammsvägen augusti ? Om någon minns vilket år, skriv det gärna :)
 
Ett litet axplock igen men ack så mycket fina minnen det rör upp! Också sorg och saknad givetvis.
 
Nu har kära bror och svägerskan åkt hem igen. Men han lämnade något ännu mer kvar till mig! Kunskap! Kunskap om hur jag själv kan ordna, sortera, redigera och fixa med alla mina bilder!
 
Det jag har fått av dig kära bror är helt ovärderligt!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robin

vilka fina kort!!:)

2013-09-01 @ 15:21:09
Postat av: Bror Ove

Jag blir nästan generad av allt beröm. Men tack så mycket. Alltid kul att dela med sig. Kram

2013-09-03 @ 13:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0