Strålande vacker septemberdag.

Kyligt i natt men ändå en varm dag. I natt gick åskan men det tycks inte ha regnat särskilt mycket. Vi håller på att höststäda trädgården, det går sakta men säkert. Dessutom har vi hjälpts åt att tvätta husvagnen, det krävs fyra armar och ben när värk och annat sätter käppar i hjulen :) Men nu är den fin utanpå, ska bara få lite nya dörrstoppar, en och annan ny list m m. Sedan ska den rulla upp till Hälsingland och bära Gamlen och Gamlan till världens vackraste Signe när hon ska få sitt dop :). Oj, vad Gamlan längtar! Självklart efter Signes föräldrar också och några till som finns i vackra Hälsingland.
Jag har varit väldigt vemodig ända sedan bror var här med alla kort. Ibland blir sorg och saknad nästan övermäktigt men jag bläddrar bland bilderna och känner också glädje över det vi fick.
 
Mamma och pappa på ett av sina favoritställen, Kloten.
 
Min fina son!
 
 
Och min underbara Etta med min kära syster-ysters Etta :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder! Jag vill se mer 😊

2013-09-03 @ 21:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0