Tandläkarfräsch!!

Även om jag bara varit hos Aino, min tandhygienist :)Däremot är jag himla ledsen över att inte få igång min symaskin. Den har krånglat länge men nu är det totalstopp.Är så sugen på att sy, har ju inte orkat något på jättelänge-men jag tänkte sitta och sy måste jag ju ändå orka? Men men! Nu får det vara slut på klagande.
Istället roar jag mig med att ta fram dagens datum tillbaka i tiden.Detta är då från 2011-09-17 och det gör ont i hela mig av längtan.

Så en mysig pizzakväll den 18 september förra året.

Så blev det en septemberbild från hösten 1979. Ett år innan vi renoverade och uppenbarligen hade vi inte jobbat hårt med ordning och reda heller :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0