Ännu en underbar aprildag, torsdag den 3 april.

För 28 år sedan idag så föddes en liten vacker mörkhyad prinsessa långt bort i Indien. Rebecca blev hennes namn och hon blev vår dotter ungefär precis 14 år senare :) Så idag hurrar vi och grattar och skickar kramar för hela slanten!
 
För snart ett år sedan föddes den här underbara lilla prinsessan med de vackraste ögonen i världen. En liten människa som är till så stor glädje-för SÅ många!!!
Och jag förstår ju att hon längtat mycket efter farmor en hel vecka, för farmor har ju rest våren tillmötes en hel vecka och det är lång tid för en liten liten flicka och väldigt kort tid för en trött farmor och farfar :)
 
 
Så här har många barn i den här familjen badat :)
 
För att återgå till prinsessorna: Det finns ännu en prinsessa som fyller år idag. Våran duktiga och numera stora Linda fyller 12 år och vi skickar givetvis massor med grattiskramar!
 
 
Nu återgår jag till vardagssysslorna, jag ligger efter på vedbacken eftersom vi var tillsammans med två andra gullungar igår; Mikaela och Enyo. Och jag blev så tagen av sötnosen Enyo - som alltid varit så blyg och nu var en riktig liten snagglas! Och log så hela vackra smilgropen ideligen kom fram. Lite senare på kvällen kom det också fram ett antal röda prickar på den lilla kroppen, vad kan det vara? Vattenkoppor går på dagis  så........
I vilket fall som helst så glömde jag totalt bort kameran, det får bli en annan gång.
Tvättsträcket först, vedbacken sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0