Iskall regn hela den här dystra aprilonsdagen :(

Men för att lätta upp stämningen får vi väl utbringa ett fyrfaldigt leve för våran Virre :)! Hipp hipp hurra, Veronica fyller år idag. Grattis från oss fem i Levsäng, någon dag är vi på språng, vi ringer först!
 
I går kväll när jag kom ut ur bastun så möttes jag av en helt ljuvlig kör av olika fågelsång. Och trots att det regnat hela gårdagen också så var kvällen ljummen och fin. Sådana stunder är det verkligen gött att leva!
 
Så glädjer jag mig verkligen åt en inbjudan som kom förra veckan. Juniträff med Klanen Karlsson -- det ska bli så himla kul :)
 
 
Framför oss nu närmast är ju påsk, min favorithögtid :) Och då hoppas jag ju att traditionen för med sig hela familjen Limnell med flera.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0