Jag har en bror som är nästan fem år yngre än jag....

och han har helt nyligen skaffat Facebook-konto. Så långt är allt finemang. Men! Han publicerar varje alltså VARJE dag otroligt vackra bilder och skriver till det enormt korta men väldigt känsliga och vackra ord! Och! Så klart! Jag blir ju avundsjuk. Han är ju ändå LILLEbror, vilket han tydligen inte fattat?
Ove!
Jag är så stolt över dig och inte det minsta avundsjuk, du är verkligen bäst!
Idag:
Har jag umgåtts med mitt äldsta barnbarn. Min speciella tjej, min Jenny <3. Vi har ätit, pratat, diskuterat, skrikit, skrattat -- så klart, vi ÄR ju den här familjen! Något väldigt anmärkningsvärt: Jenny och jag har aldrig bråkat! En gång så visade hon sig arg och jag trodde det var på mig och grät floder i en hel kväll. Det var inte på mig och hon vet inte ens att jag grät hela Göta Kanal :)
Kärlek.......
För övrigt så har jag varit i växthuset och njutit av spirandet-lukten-livet- och glädjen! 
Så tände jag i bastun, gonade mig, tog ett ljummet fotbad, klippte tånaglar och mådde så där allmänt bra! Alltså kan jag säga: det har varit en ovanligt bra och fin tisdag, trots att det regnat precis hela dagen!
Så: God natt och sov gott alla mina nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig min fina mamma <3. Skönt att du har haft en bra och härlig tisdag 😊. Puss

Svar: Tack, det samma :)
Siw Gustavsson

2014-04-08 @ 23:51:50
Postat av: Lillebror

Vänliga ord, värmer. Tack snälla
Men du vet jag är så tacksam att jag under några korta år får vara är på jorden.......och besöka livet

Svar: Du har mycket att lära ut du käre bror <3
Siw Gustavsson

2014-04-10 @ 09:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0