Jag måste få säga ett stort Grattis

 
till en av dom bästa svärsöner man kan önska sig: en riktig svärmorsdröm :) Och ni ska veta att jag har fler!
Men idag är det Mikael som det ska hurras för, vilket vi så gärna gör :) Så hurrar vi för vår älskade Tvåa med - som valde Mikael som far till sina barn och numera även som farfar till hjärtebarnet Signe-
Hipp, hipp, hurra! Micke! Vad du är bra! Och vilken superfru du har valt :)
Dagen i övrigt har varit fin. Strålande sol, +18, gott utomhusfika med bästa vännerna, svettig jobbastund på vedbacken, telefonstund med en ledsen Joy - men ändå en fin stund, god grillad mat på altanen: lammkotlett med vitlökspotatis - så till sist en tråkig stund framför tv:n. Det sista var ju självvalt men allt annat tackar jag så innerligen för.
I bibeln kallas det här för hänryckningens tid. Ja, alltså i år började det redan med påsken för en vecka sedan, normalt ska det ju vara pingsten som är den tiden. Men jag går inte efter almanackan, jag går efter lövsprickningen, blåsippor, vitsippor, gullvivor, häggen och mycket mycket mera som jag verkligen tycker är hänryckningens tid och instämmer med bibeln även om tiden inte stämmer. För vackrare än våren finns inte - närhelst den än inträffar :)
En godnatthälsning till er alla!
 
Ps!
 
De två yngsta med sin kära far måste jag ju också få med. Behöver jag tala om ....... hur stolt jag är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0