Just nu-inför läggdagset så måste jag bara njuta av en favoritsbloggares

berättelse, språk, flyt, inlevelse som känns ända in i magen på mig som inte är med: Jag bara läser. Jag bara njuter. Jag är väldigt kär i ord, jag är väldigt glad i känslor, jag är imponerad av människor som får folk att känna genom att läsa. Med känna menar jag fysiska känningar: rysning, glädjestråk, längtan, lukter, ledsnad, stress och ödmjukhet in absurdum!!!!!!
Jag pratar om Prinsessorna på Bellevue, jag njuter av att få läsa om deras vardag, deras framsteg, deras nästan allt; Mamman har ett alldeles speciellt språk som jag njuter av och vill fortsätta njuta av. Tack Petronella! Sluta aldrig! Låt många fler få ta del <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0