Påsken 2014

är över. Den blev liksom inte som det var tänkt men blev underbar ändå. Så är det väl med allt egentligen?
Är lite eller kanske mycket vemodig ikväll! 
Jocke och Jenny har varit hemma och fikat, mysigt som vanligt, men den glädjen kommer nog inte att vara länge till är jag rädd för :(
Så har det varit vedbacken och faktiskt har jag klippt hela stora gräsmattan ..... det är inte klokt vad tidigt allt är i år!!!
I växthuset växer det så det knakar, varje dag måste jag ta ut blommor på altanen - det blir för trångt och varmt för alla i växthuset. Så kan man ju inte heller låta bli nya sticklingar, nya fröer etc etc etc :)
Jag får väl ge bort en massa det är ju också roligt :)
 
 Det här var igår. Roger hade bakat kladdkaka till Rasmus, vi åt den med glass och njöt ute på altanen.
 
Födelsedagsbarnet själv <3
 
 
Så våra kära, Robert och Josefine <3
 
En fin eftermiddag och därefter var påsken nästan slut också.
 
En titt på framtiden:
 
 
Måste påminna mig ibland annars tror jag inte det är sant att hon finns ....... :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0