Pelargon Zon

http://pelargonzon.blogspot.se/ Gå gärna in på den bloggen och kolla de vackraste pelargoner som finns :)
 
Så skulle jag också berätta att jag blir så inspirerad av min bror och Per Morberg, som går långa härliga promenader och skriver därefter lyriskt om vårmorgnar i skogen eller om  vackra fåglar. För att få känna hur det känns så ska jag börja med morgonpromenader :) håll tummarna för mig!
Att jag råkade halka in på Per Morberg har att göra med att jag sökte recept för att marinera tjocka revben idag. Hittade ett underbart roligt recept och fick dessutom läsa Pers vackra promenadbeskrivning. Marinaden är gjord-den var väldigt trevlig att pyssla med-få se nu om det blir lika gott som det var roligt :)
Här skiner faktiskt solen idag så ha en bra dag och sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0