Sen kväll i april.

Vi har städat så där härligt hela dagen, ni vet: när man tar sig tid till ordentlig rengöring, vädring av textilier m m. Ändå har vi liksom inte gjort storstädning inkl fönsterputs utan skön städning om det nu finns något som heter så :)
 
Kvällen har vi tillägnat Robert Achberg!!!!! Det hade jag väl aldrig kunnat tro om mig själv :( Jag har liksom sett honom som maxi-maxi-machon nr 1: Och inte kan jag väl påstå att han själv som programledare eller person har fått mig att ändra åsikt-men jag MÅSTE ju inte gilla honom för att vara intresserad av hans program: Näthat!
En ny företeelse som verkligen skrämmer mig därför att det påminner mig oerhört starkt om KuKluxKlan.
Maskerade anonyma våldsmän som bara hatar och har våld och våldtäkt på sitt schema. Det finns olika såna här: idrottshuliganer är en typ, kvinnohatare en annan :(
Nu tänker vi på den sköna påsken som ligger framför oss och skiter i omvärlden.
 
Förresten: vem tror på Anders Borg idag som inför öppen ridå (KU och svenska folket) sålde Maude Olofsson? Alltså inte för att jag på något sätt försvarar henne, som sålde sig själv till Alliansen; men Anders Borgs försäljning av henne var verkligen övertydlig. OM det nu skulle vara sant det han säger så sänker han sig själv med en atlantångare: HAN var finansminister när Neon-affären gjordes upp: alltså högsta hönset i finansministeriet/finansSverige och han visste liksom inte om en sådan här affär ha, ha, ha vilken bluff! Eller vilken enormt dålig finansminister :( ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0