TV-kväll.

"När livet vänder", programledare Anja Kontor. Ikväll handlade det om en 78-årig kvinna som fick sitt liv tillbaka när hon var sextio år! Före dess var hon, sedan sex års ålder, sexleksak åt män.....
"Kalla fakta" försöker ikväll göra det begripligt hur man kan förgripa sig på barn.... Har intervju med en "äkta" pedofil (enligt psykiatrin beteckningen äkta) som fått under flera års tid - trots tidigare dom om pedofili - ensam fått bo och ha vårdnaden om sin lilla dotter. Förlåt om jag skriver negativt men sanningen är den att jag nästan kräks över tangentbordet ........
"Aktuellt" med avslöjanden om miljardaffärer i bara mutor - sammanlagt alltså.
Hur i helv-----e ska man orka med allt detta? 
När man dessutom VET att det hela tiden pågår?
 
Hur ska jag kunna sova?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ !
HÄLSA BARNBARNET OCH GRATTA TILL KÖRKORTET FRÅN MEJ INTE UNDRA PÅ DUKTIGA BARNBARN NÄR FÖREBILDEN ÄR EN MORMOR SOM ÄR SÅ KLOK OCH DUKTIG MED MYCKET
VAD FINT DET BLEV I HUSVAGNEN
SKA SNART ÅKA PÅ BEGRAVNINGEN SÅ JAG ÖNSKAR EN BRA RESA FÖR ER I MORGON SÅ HÖRS VI NÄR NI KOMMIT HEM OCH VI
HÄLSNINGAR DIN VÄN

Svar: Tack för de vackra orden :) Ha en bra helg ni också och hälsa och krama era vackra barn o barnbarn!
Siw Gustavsson

2014-04-03 @ 07:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0