Jag har alldeles nyss

haft ett kärt telefonsamtal, kärt men ovanligt :) Våran käre Linus ringde och bara det var roligt, men att han sedan kommer på en fika på söndag är ju ännu roligare :) Linus är ju den yngste av "första kullen" barnbarn och den som flyttade långt härifrån först tillsammans med sin familj <3 Och på grund av jobb så har han inte deltagit varken i förra årets släktfest eller årets :) Så vi är verkligen inte bortskämda med Linus, vilket gör det ännu roligare de gånger man träffar honom :)
Jag har en så rolig bild på Robin, Linus och Mimmi när Linus var ett år och Mimmi 2 år, Robin måste alltså ha varit 5 år och kortet är verkligen inte så tydligt, men jag tror Robin spelar på något, Linus är naken och dansar, jag tror Mimmi sjunger. Men jag får tyvärr inte visa kortet för Morfar förrän Linus gett sin tillåtelse och jag kan inte med att fråga honom :)
 

Kommentarer
Postat av: Ove

Hälsa till Linus från lilla stugan

Svar: Så klart vi ska göra :)
Siw Gustavsson

2014-08-20 @ 12:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0