Tänker tillbaka en vecka med glädje, kärlek och lite vemod .......

Så här dags förra torsdagen hade vi checkat in i våra fina hytter och förpassat oss upp till soldäck, givetvis med en öl i handen :) Men vi var inte ensamma på båten precis; ca 2300 människor till och så vi 13 + de här två:
 
 
 
 
Givetvis hittade dom käre maken :)
 
 
Buffén första kvällen! Vi var ju tvungna att möblera om även på båten, men vi är ju vana :)
Jag åt sushi för första gången i mitt liv, jättegott!!!!
 
 
En del av alla våra sötnosar hade bättre utsikt än andra :)
 
 
Självklart gjorde vi discobaren livsfarlig :) Jag kan inte förstå att jag fått så busiga barn - jag som är lugnet självt?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0