Jag säger snart god natt.....

och är glad för att den här hemska veckan snart är över. Mitt i all min hjärtesorg över att mitt folk, mitt land, mina nära och kära, mina vänner, ja alla numera styrs av fanatiska nazister som inte ens har alla hästar hemma! Mitt i det så hjärtopereras våran käre, käre vän Kjell :) Och jag biter sönder de enda två plomber jag hade i munnen och den ena rev med sig en bit av tanden bredvid. Så plötsligt sitter jag med tre tänder som måste åtgärdas - men jag får påminna mig själv om att jag har ett långt liv med väldigt friska och starka tänder bakom mig. Dessutom var det inte så farligt, jag var hos min fina tandhygienist idag och hon slipade av lite så jag klarar mig till onsdag och tandläkaren. 
Kjell har jag också pratat med och han är hemma, han mår sådär men det är över och vi hoppas ju alla att det nu ska vara slut på allt flimrande.
Politiken kan jag inte göra något åt men riktigt ledsen är jag fortfarande. Djupt besviken också för att allianspartierna helt frankt inte alls stod för vad de sa på valnatten:" nu får vi alla hjälpas åt för att slippa nazisterna". Ja, alltså de sa ju inte nazister, de sa ju sd --- men det är ju faktiskt samma sak enligt mitt tycke.
 
Det är läggdags för länge sedan - vi såg faktiskt på Morden i Sandhamn ikväll och så blev det givetvis lite nyheter. 
Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att Kjell är hemma. Hoppas han återhämtar sig snabbt! Jag vaknade jättetidigt idag...fast jag är ledig. Drömde inatt att jag såg skorpan genom magen och att hon tog tag i min hand. Tänk vad tokigt man kan drömma <3. Jag känner mig inte så orolig inför det extra valet. Jag tror att både SD och alliansen svek för många av sina väljare...puss

Svar: Jag får försöka tro detsamma. Om skorpan på något sätt är lik sin mamma så tog hon förmodligen din hand :)
Siw Gustavsson

2014-12-06 @ 08:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0