Jag vet....

att jag ligger efter lite i skrivandet - julen har jag ännu inte berättat om - men det har varit knappt om både tid och inspiration :) 
Men idag vill jag ju i alla fall tacka hela min älskade familj för det år som gått och för att jag fått behålla er alla och för att ni är friska, vackra och BRA! Dessutom vill jag önska er alla ett riktigt Gott Nytt År och jag önskar jag kunde ta ned månen till er. Åtminstone fixa bra mjölkpriser till min kära tvåa och tre friska fina bebisar till tre av mina kära. Jag vill självklart också önska mina syskon med familjer ett Gott Nytt År, käre makens syskon med familjer vill jag ju också önska ett Gott Nytt År.
Allra bästa vännerna med barn och barnbarn får naturligtvis ett JätteGott Nytt År och så avslutar jag med att önska min älskade djurfamilj ett gott år och att de blir lite snällare :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sicken söt bild <3

2015-01-01 @ 11:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0