Älskade min lilla, min yngsta!

Den här natten kan jag nog aldrig mer sova ordentligt och när jag ändå är vaken vill jag ju glädjas och gratulera dig !!!!!! Idag fyller du 28 år. 28 hela år och ändå fick du bara 10 % chans att överleva. I natt för 28 år sedan.Det känns helt overkligt och jag är så lycklig över att du fick ditt liv. Stolt är jag över dig, det är jag över alla mina barn: Men du fick kämpa för att överleva....Älskar dig så mycket, var rädd om dig lilla fina flickan min <3
 
 
 
 
 
Våra små kära, den ena snöstormsbarn, den andra mini :) Vad vi älskar er och var fina ni är!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!
blir så rörd över det du skriver om lilla Joy hon är ju glädje hela hon
hoppas förkylningen gått i baklås nu
hälsa dottern och gratta så mycket från oss
ha en bra dag din vän

2014-02-03 @ 09:22:13
Postat av: Anonym

Tack finaste mamma <3. Är stolt och glad över er också!

2014-02-03 @ 19:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0