En bra dag med vissa undantag.

Mimmi har varit hemma sedan i går kväll och vi har pratat SÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket! Mysigt! Och lärorikt. Att vi skrattat nästan lika mycket är ju också mysigt och nyttigt :) Att jag dessutom har fått lektioner i handhavande av android - jättemysigt och väldigt viktigt! Det första jag ville lära mig var ju GPS:en så jag kan fortsätta sticka i bilen och ändå få käre maken att köra rätt!
Så har ju "underverket" Blondinbella äntligen kommit ut ur garderoben; alltså ur dum-garderoben :( och visar nu sitt sanna jag genom att ge sig på tjejer på ett mycket kränkande sätt. Fy vad ynkligt att uttala sig på det sättet när man VET att många unga tjejer läser bloggen och är beundrande.
För övrigt är det fortfarande snöfritt! Och jag har med stor datavånda och krånglande dator äntligen fått iväg det sista på krönikan till tryckeriet.
 
 
 
Den här underbara blomman fick vi av bästa vännerna i söndags <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0