Grattis till Elisas för Grammys 2014.

I går skrev jag färdigt Krönikan helt och hållet. Idag börjar jag röja datarummet från gamla papper, gammalt material m m. Skönt!
Måste också få berätta om en bok jag läste klart i går kväll. -Änglarnas svar- skriven av Stefan Einhorn och utkom 2011. Stefan Einhorn är ju ett barn av andra världskriget så till vida att hans familj, vänner och släktingar satt i koncentrationsläger. Den här boken är så totalt gripande att ögonen har lätt att svämma över hela tiden. Och ger naturligtvis också mer bränsle till hatet mot nazism. Idag har jag sagt upp bekantskapen med en som hyllade Sverigedemokraterna på Facebook. Demokrati är ju också att få säga ifrån.
 
Traderaförsäljningen går både sakta och dåligt, vi kommer förmodligen att dö här bland alla våra förbaskade grejor :( Folk budar inte alls mycket längre, måste bero att man endera tröttnat eller har dåligt med pengar.
 
 
Här finns det i alla fall två som inte har några bekymmer alls :)
Ha en bra dag.
 

Kommentarer
Postat av: Broder Ove

Krama. Valborg från oss tre

Svar: Det ska jag göra <3
Siw Gustavsson

2014-02-22 @ 21:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0