Med risk för att bli klassad som negativ .....

 så MÅSTE jag bara skriva om Kristian Gidlund. För mig är han absolut inte negativ, han är helt underbar<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<3 och jag saknar verkligen ...........honom och allt det han ville!
Ibland tycker jag att det vore helt korrekt- jag har fått cancer............ Det har jag inte och det vill jag inte. Men ibland vill jag bara försvinna, därför att jag har så svårt att förstå varför jag inte kan duga eller skriva så det duger - varför duger jag inte som jag är?
Att älska- att älska sina barn-sina barnbarn.-barnbarnsbarn- att jag älskar väl dem som som är? Eller som som blir? Jag blir så otroligen tackasam över att få ett: det passade- det var fint grönt, det var jättefina  gröna mattor vävda enbart för er  och vantar enbart för Signe,  god natt sov gott och jag älskar er alla ------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0