Ännu en härlig dag, dessutom lördag <3

Robert o Josse åkte till Eira tidigt i morse för Farmorfrukost<3 Därefter Örebro och Gustavsvik med Karolina och Emma. Ikväll har vi dippat grönsaker i underbara röror som Josse o Robert köpt och gjort i ordning och sett på Stjärnorna på slottet (jag och käre maken) därefter en jättefin film efter Marianne Fredrikssons bok: Simon och ekarna. (jag, käre maken och Robert). Josse somnade kvickt och lätt efter en kik i FB.
Vad har då vi gjort hela dagen?
Ja, pysslat med kissarna och sytt :)
 
 
Det tillkom strumpor och axelremsväska sedan, men jag hade inte tid att fota mer. Måste ju göra mönster till byxor och skor :)
Dockan är Joys :) Baby Born! Och nu är hon min modell tillsammans med en lite större 50-talare :) som jag hoppas på skall fungera som Skrållan-modell för jag vet faktiskt inte var Joys Skrållan har tagit vägen? Och alla andra dockor måste ha rymt under årens lopp :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0