Första inlägget 2014.

Natten är kolsvart, alla raketer och smällare har tystnat, våra vänner har gått hem, käre maken sover -----
Jag har plockat lite, läst lite inspirerande bloggar, tänker. Det är inte så lätt att börja det nya året med så tunga tankar - jag är verkligen orolig för käre maken :( Han är så låg, har så ont - det är inte alltid enkelt att stå bredvid och se på - vad göra? Nej, jag kan inte göra annat än försöka underlätta för honom och jag gör så gott jag kan. Sänder en tacksamhetens tanke till den gud jag inte kan tro på för att jag hann bli mycket friskare innan käre maken blev så här dålig.
Men jag vill verkligen inte alls släpa oss in i ett nytt år! Jag får mobilisera all den styrka jag ändå har och kämpa! Han har ju orkat med mig i många år, när jag varit nyopererad (ett stort antal gånger) och sjuk däremellan. Så klart jag orkar!
 
Ville också visa några bilder, bilder på kärlek och vänskap, vilket betyder så otroligt mycket en sådan här kväll: 
 
 
Årets första träffar inplanerade i en vacker dagbok jag fick av min allra bästa vän, Lilian.
 
 
Samma vän med kär make gav oss den här ikväll: En vit Hortensia i en vacker plåtburk - alltså det vackrast jag vet :)
 
 
Bordet dukat för bästa vännerna och årets sista måltid.
Tack så otroligt mycket för en fin kväll Kjell o Lilian och jag hoppas innerligen att ni kommer att få ett så fint nytt år som ni verkligen är värda <3.
Vår Joy ringde efter tolvslaget och jag är glad för att hon åter är på banan och har det så bra med så många goda vänner och så den fina-fina Stefan Mille. Jag önskar också er ett så fint nytt år som ni är värda.
Och till slut så önskar jag er alla ett så fint år som ni är värda och som ni gör er värda.
Klockan är 02.10, jag har alltid lite svårt att sova nyårsnatten men nu! Nu tänker jag faktiskt sova :)

Kommentarer
Postat av: Robin

Vad roligt att ni hade en trevlig å mysig nyår, det hade vi med ihop med goda vänner å gapiga barn haha tror jag börjar bli vuxen haha GOD FORTSÄTTNING kära morföräldrar å jag hoppas att ni mår bättre snart:) kramar från oss tre;)

2014-01-01 @ 14:09:55
Postat av: Joysan

Fina bilder och skönt att ni hade det mysigt. Men inte roligt med pappa...hoppas att det här blir ett mycket bättre år och att ni får vara friska <3 puss

2014-01-01 @ 22:41:06
Postat av: Anonym

tack käraste vänner för senast !
det är tur ni finns!
nu ska jag jobba ett par dar igen får vi se hur det går känner mej lessen så in i bäng
varför kan man inte bara strunta i det
hoppas ni har det skapligt med tanke på allt det onda din vän

2014-01-02 @ 06:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0