Ännu en solig härlig söndag till ända.

En självklar mysfrukost med Josse o Robert på altanen, därefter ett riktigt långprat med kära vännen Lilian som igår fick vara med och förlösa det fjärde av sina fyra barnbarn! Vilken otroligt underbar händelse <3 Det är verkligen just er båda, Kjell o Lilian, verkligen väl unt. Ni tänker alltid på barn, barnbarn och övrig omgivning innan ni tänker på er själva :)
Efter det samtalet pratade jag med Joy en stund, sedan bar det iväg till Sätra. Och hamnade i en jättemysig butik med så himla snygga kläder !!!!!!! Kan verkligen rekommenderas. Jag köpte faktiskt en klänning och en långtröja, båda är till vintern och slutpriset var exakt 200 kr för båda :) Så fikade vi med trevligt sällskap från Töreboda, hamnade på en rolig men lite smutsig loppis, åkte hem, gick till Hajstorp för att äta glass, glassen var slut och vi fick nöja oss med lite dricka och någon liten fair-trade-bit. Därefter grilla mat, äta, skratta, prata, spela Yatsy på altanen. Oj, jag glömde att vi också piffat lite på "dungen", bl a hängt upp hängmattan som Robert provade direkt och den passade alldeles utmärkt. Bildbevis kommer i morgon, nu är jag så trött.
God natt, sov gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Mysig dag och mysigt med hängmattan! Vill jättegärna följa med till butiken du berättade om 😊. Puss

2014-07-21 @ 23:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0