Den soliga fredagen

avslutades med en härlig allsångskväll vid Göta Kanal i Karlsborg. Gästartist var Charlotte Perelli och jag måste ju få säga att jag är imponerad av både henne, hennes sång och hennes underbara sätt att bjuda på sig själv. Utan att nämna några namn finns det artister som har mycket att lära av Charlotte Perelli!
Dessutom fick jag tre nya idoler: tre unga fina tjejer som sjöng så himla bra så jag ryser när jag tänker tillbaka: Alma Lindström, Stina Lahrin och Maja Mellring! Stort grattis! Ni har verkligen en framtid fixad med er musik!
 
Tack för den här kvällen, LarsGöran och Majlis Loodh - som har hämtat oss, fixat jättegod räkmacka med öl och kaffe som vi intog strax före Allsångskvällen och därefter kört hem oss. Så skönt att ibland bara få vara :) Och idag var det särskilt skönt efter en sådan där trasselsuddsdag - när allting krånglar, man skriver fel, man gör fel, man snubblar, man råkar trampa på en katt, allt är bara fel. Då är det jättefint att få komma ut i sommarkvällen och bara få njuta.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Skojigt med allsångskvällen 😊. Önskar att vi hade kunnat stanna lite längre 😊. Hörs imorgon innan flyget! Puss

Svar: Hoppas ni får en riktigt skön semester <3
Siw Gustavsson

2014-07-06 @ 01:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0