En sååååå otrolig dag :)

 Jag börjar bakifrån, givetvis med Fb:
 
 
Min yngsta, så fiin! <3
Ännu en ljuvlig sommardag: 
Start: frukost på altanen med våra käraste Josse och Robert. 
Fika med underbara vännerna Kjell o Lilian som presentade oss med en superfin brudbukett! (Tack vare käre makens lilla flopp med fb) Bildbevis kommer:
Därefter kom nya gäster, jättetrevligt umgänge och vad gäller käre maken promenad till Hajstorp. 
Det saknades lite i vårt kylskåp så vi tog en liten biltripp till T-boda. Och jag måste få säga att jag är imponerad av lilla Töreboda - som idag är värstaste turistorten :) Så himla kul!
Vi parkerade vid Coop och där kom Therese och ville prata. Jag blev faktiskt så glad, hon sa att vi var världens finaste familj ..... jag blev faktiskt så glad! Hon berättade också att de hade haft kul på Liseberg igår, hon och Rasmus. Hon var glad för att Rasmus trivdes så gott med våran kära Henrietta, ja-det var mysigt att allt är bra just nu. När vi stod där och pratade så hörde jag lite bråk bakom mig och upptäckte ett par som var lite osams. Han vill in på systemet, hon blev vansinnig och förbjöd honom. Hon skrek mycket högt och tydligt, han blev uppenbart sårad och började svinga med sina kassar för att slå henne. Då tog hon skydd bakom mig!!!!! Alltså jag blev rejält rädd först, därefter rejält arg: och bad honom ordagrant att bege sig någon annanstans. Jag sa inte varmare ställe, men jag LÄT så :) Han lommade iväg, hon stack iväg till ett annat håll. Therese var skakad och jag darrade, men! allt gick ju bra.
På vägen hem stannades vi av grannarna och blev bjudna på ett glas rosé och en trevlig pratstund. För att inte vara olaglig ens 150 meter så gick vi hem :)
Hemma väntade gäster, familjen Loodh med vackra dottern Erica och det blev en mysig kaffestund på altanen. Alltid kul att se de här kära ungdomarna som vi sett födas och växa upp.
Jag vet att jag lovat bildbevis, men jag hinner ju inte tömma kameran :( Jag lovar på heder och samvete att göra det i morgon och komma med underbara, suddiga bilder i vanlig ordning :)
God natt, sov gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0