Har just sett färdigt på Skansen ....

samt en timme till med enbart
Laleh och då är man ju väldigt mjuk, ödmjuk, inspirerad m m!
Den lilla tösen är verkligen så himla BRA!
Och då tänker jag tillbaka på lördagen som också var så där suveränt BRA!
 
 
 
 
 
 
 
Det här är ju min dröm! Det här är ju mitt samhälle! Det här är ju att ta till vara kunskap, kompetens, mänsklighet, .... Det här är min allra innersta dröm. Otroligt att få se det, jag skulle också gärna vilja veta mer - kommer att föja upp :
 
Tack så enormt mycket kära bror och svägerska: För en upplevelse utöver det vanliga >#
 
Min kära enda fina bror ringde helt plötsligt och bjöd oss på, som han sa (skrev) Fisksoppa och veteöl! Yes, yes yes! Tack och så klart vi kommer! Vi ville ju ändå komma och det här hade varit på tal en tid. Men inte så här mycket, inte så här fint? Jag är fortfarande så djupt imponerad - det gäller ju i första hand dig och kära Astrid men även Kumla kommun?
Så otroligt fint! Så otroligt fin tanke! Så otroligt gott!!!!
Fisksoppa med veteöl!
Soppan bestod av världens godaste buljong. I den låg allra finaste bitar av lax, torsk, färska musslor och färska räkor. Givetvis tillsammans med ett gott rostat bröd och härliga örtkryddor.
Att soppan var helt enkelt superb, att omgivningen var helt out standing - men sällskapet var så himla fint och jag älskar verkligen dig min bror och kära svägerska!
Att vi sedan var till våra föräldrars gravplats, lade dit våra blommor som vi plockat ihop - det väger tungt, speciellt för mig som har sådana problem med att åka till mamma o pappa :( Sörjer, saknar och skulle ibland vilja göra om:(
Stort, varmt Tack!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ove

I gott sällskap blir allt gott. Tack själva !
Ni gjorde helgen till Vår

2014-07-16 @ 08:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0