Therese skrev: seg som en gräddkola ......

och det var klockrent. Så känner jag mig med :( + andningsbesvär modell häftig, yrsel och ingen ork alls. OM vi ska ha så här varmt i Sverige kanske vi behöver tänka på AC? I våra hus kanske? 
Jag vill inte gnälla, älskar ju den ljusa årstiden och sommaren. Tycker också om när det börjar mörkna och är varmt och skönt. Normalt sett alltså. Nu är det på gränsen till outhärdligt, i alla för mig, som får så svårt att andas - som inte kan vara i solen, som inte kan åka bil (vår ac är trasig) som inte kan vara varken trevlig, normal, social, skapande eller ens mig själv :( Men det kanske inte är något ovanligt;(
 
God natt, dröm skönt, svettas inget om ni kan undvika, flugor, myggor, bromsar m fl: Älska dem och tyck att sommaren är helt underbar.
De där utlovade fotona har liksom inte orkats med, men de kommer   .................
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you!

2014-07-24 @ 23:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0