ADHD?

Att mala sex kilo älgkött och rådjurskött, att göra pannbiffar och färslimpor av den färdiga färsen, att väva 70 cm hellinneväv, att baka scones med västerbottenost, att göra rent återstående skåp, att bära ut allt som blivit kvar inne :(verktyg m m) att måla två hyllor och ett lådförstycke --- är det inte så att man då kan börja misstänka lite bokstavskombinationer :-) ?
Men nu är jag rejält trött också, får ta igen mig framför tv:n, sista Antikrundan för den här gången. Först dock: handla lite, det är fortfarande märkbart tomt i kylen efter köksrenoveringen. Dessutom har jag lite utomhusblommor att plantera och så äntligen har jag fått hem pelargonjord så nu blir det storjobb i växthuset. Det är mycket roligt som väntar den här årstiden och för mig är det här en av årets absolut bästa dagar: Vårdagjämningen!!!!

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Härligt och roligt arbete. Ska själv försöka med lite odling, kan rekommendera Djungelgurka en rolig förädlad gurka. Physallis, supergod när man odlar själv.

Svar: Vad kul! Tacksamt emottages alla prövade tips :-)
Siw Gustavsson

2014-03-20 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0