En kylig och regnvåt onsdag går mot sitt slut.

Vi har hämtat bilen idag och är nu nästan 28 000 kr fattigare :( Men det är ingen ide att lipa, det är bara att hålla in svångremmen ett tag. Trots allt så hittade jag ju två bra böcker idag, som jag inte läst trots att det är två av mina favoritförfattare. Per Anders Fogelström och Karin Wahlberg, dessutom billigare än en pocket :) 
Så har vi fått takkronan dimrad och fönsterbelysningen klar. LED-lampor är jag väldigt förtjust i för dom får jag ha tända hur mycket jag vill - de kostar ju nästan ingen el alls :)
 
 
 
 
 
Den sista bilden är en hyllning till svåger Kent! Käre maken fick den bl a i 60-årspresent och nu är den slut :) Prata om långvarig present, dessutom jättegod. Det tackar vi än en gång för :)
 

Kommentarer
Postat av: Robin

men vad fint det blir! längtar tills vi får tid att åka neråt å se allt med egna ögon:) kramkram

Svar: Och vi längtar efter att ni kommer :-)
Siw Gustavsson

2014-03-20 @ 10:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0