Klockan är 4.30 torsdagmorgon den 13 mars!

Det är faktiskt inte riktigt klokt, snart halva mars gången och jag har inte ens fattat att det är mars ? Det känns bra i alla fall :-)
Just nu har jag plockat det värsta av köksbordet, dricker en kopp kaffe och skall tända kaminen i vardagsrummet. Igår hade vi vedspisen igång men det blir så himla varmt i köket när man ska jobba så jag hoppar över det i dag. Jag är lite orolig. Igår dök det upp en jätteblåsa på överläppen, Herpes så klart! Det är jättelänge sedan jag hade det och det brukar bara komma när jag är på väg att få någon j.....a infektion :-( , men jag har ju aloe vera gel så jag håller på jagar eländesviruset på flykten - här har vi banne mig inte alls tid att vara varken sjuka eller trötta :-), åldern kan man tyvärr inte göra mycket åt.
 
 
Får väl roa mig med att kolla tillbaka några år i tiden. Och dessutom sommarkort. Och dessutom med mormor och morfar med. Och unga fina Mamma <3 Söta brorsan inte att förglömma :-)
 
Hallå målarpenslar! Här kommer jag, nu är det dag för sista strykningen - hela dagen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0