Tisdag den 18 mars och koltrasten sjunger :)

Vi jobbar med köket, jag har skurat kylen och lagt in rödbetor. Käre maken har pratat med sin läkare, det var inte roligt, hon var superstressad och han mår dåligt av det.... Man måste vara j-----t stark för att vara sjuk i Sverige numera :( Jag är ju av naturen så misstänksam så jag tror att ryktet går på en sådan här liten ort: "dom renoverar ju köket, har man så ont i ryggen då?" - jag har ju så att säga varit med några år och hört många sådana här yttranden.
Men! Vi som sett hur dåligt han mått av att inte KUNNA göra mer, MÅSTA ta emot hjälp--- vi vet ju hur illa det egentligen är :( Och jag är väldigt väldigt tacksam mot alla ni som hjälpt oss och alla ni som stött oss.
Nu säger min yngsta: vad negativ mamma är! Som tur är har hon ännu inte fått min erfarenhet :)
Ikväll har vi valt att se ByggLov istället för världspolitiken. Jag känner att jag orkar inte riktigt med all skräck, oro och känsloyttringar. Jag har tittat på Snygg-Matte (Mimmis uttryck) istället och tycker att min älskade dotterson Joel är SÅ lik snygg-matte, ja faktiskt tycker jag att Joel är ännu finare :) Fast jag kanske är partisk?
Våran Jenny har varit här idag :) Underbart! Speciellt eftersom Barries mår bättre, Jenny mår bra,-trivs på sitt jobb, orkar mer - så bra!!!
Så har våran Josse ringt! Från Norberg--- Jag tänker inte tala om vad hon gör där-men kanske att hon kommer hem och besiktar köket i helgen :)
Våran Joy har ringt, allt var helt ok! De tränar och jobbar! 
Jag har tagit lite bilder men som vanligt inte orkat tömt kameran. Kommer igen i morgon.
God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0