Vi är så otroligt trötta .......

Det är nog ingen hit att renovera kök vid den här åldern .....
Men idag har i alla fall tapeten kommit på plats och den är vi väldigt nöjda med :) Annat har ju också hänt, hyllor som kunnat sättas tillbaka, rena fina speceriburkar, ren fin paradhanduk m m. Just nu är det ju så att vi nog har världens mest ostädade hus men! Köket är väldigt rent :)
Bildbevis kommer, jag orkar bara inte tömma kameran ikväll.
En bra Valborgdag har det också varit, igår var det bedrövligt :( men eftersom hon inte verkar lida eller ha ont så har vi skjutit upp det smärtsamma beslutet än så länge. Hon har ett stort behov av mig, vill vara när hela tiden, blir trygg och lugn när jag smeker henne, ligger på mina kläder och verkar känna igen mig hela tiden. Så bra, då vet jag ialla fall att hon är nåbar.
Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Robin

åh men vad jag vill se hur det blir i köket:) hoppas valborg repar sig. kramkram

Svar: Bilder kommer! Och jag vill se Signe! Puss och kram!
Siw Gustavsson

2014-03-15 @ 19:58:31
Postat av: Anonym

Ja, jag längtar också efter lite efter-bilder :)...såg att du (eller pappa, hihi) hade ringt förut...vi var hos Jane & Tommy och kom hem sent...slår en pling imorgon :) Puss

2014-03-15 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0