Det är nog dags

att lägga sig och dra något gammalt över sig och inte vara med längre. Tog ett krafttag och tittade på partiledardebatten-trots att jag visste att jag skulle bli upprörd, arg, besviken, förbannad, m m. Men jag tänkte: jag är ju en HSP och då får jag ju lära mig leva med det och förvalta min HSP på bästa sätt. 
Tror ni att jag klarade det? Ja, vad gällde partiledarna och det politiska budskapet så gick det bra, men jag blev så inih-----e besviken på Anna Hedenmo, svt:s programledare och debattledare: hon var verkligen klart aggressiv och visade solklart sin egen personliga inställning. Man behöver ju inte fundera länge på vilka som äger massmedia i Sverige :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0