Gnäll, gnäll och åter gnäll!

Ja, vad ska man göra då? När vädret är sämre än i vintras och det till och med varnas för ÅSKA? Och man har ett minne som en amöba plus att man tappar allt, spiller på sig och snubblar? Vad är det för liv egentligen? Tänkte jag och bestämde mig för att göra något positivt av alltsammans. Kanske baka? Kanske prova en mjuk kaka med rårörsocker och havremjölk? Kardemummakaka? Det hade ju Lilian bakat häromdagen och den var jättegod. (jag vågade bara ta en pytteliten smakbit men det räckte) Ja! Sagt och gjort, jag kör igång och allt går bra. Egentligen alldeles för bra mot vad det brukar, men icke så :( När kakan hamnat i ugnen så kom jag på: jag hade ju glömt ströa formen :( Så himla typiskt mig, alltid är det något jag glömmer eller missar. Nu står den kvar i ugnen och där lär den få stå till dess att jag orkar kasta alltihop :(

Kommentarer
Postat av: lillebror

Va skönt det är inte bara jag som är fumlig och klumpig Tack

Svar: Fint brorsan, jag tackar jag med :)
Siw Gustavsson

2014-05-08 @ 20:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0