Det är lite spännande numera att skriva inlägg .......

Jag vet aldrig var det slutar, på bloggen eller ute cyberrymden :) Det har faktiskt krånglat en hel del den här veckan. I övrigt har det varit en bra vecka förutom vädret och det behöver man ju inte prata om i november.
 
Suddigt men gott :) Så här väcker vi energin till liv på morgnarna numera. Banan, päron, melon, apelsin och ett par matskedar turkisk yughurt! Helt fantastisk gott och räcker precis till två glas :)
 
 
Och här har babysen kommit ser jag :)
Han blev verkligen ettersur när han inte fick ligga i Majas bebyneste.
Jag hade ett roligt telefonsamtal i går: pratade med Rogers gamla dagmamma i Mariestad. Gun heter hon och måste absolut vara Sveriges i särklass bästa dagmamma någonsin. Vi har haft kontakt i alla år och hon har överlevt fyra olika cancersjukdom - den senaste strålningen var i år i april! Hon är alltid lika glad ändå och nu blev hon jätteglad när jag berättade att Maja ska komma i februari. Hon vill gärna träffa Roger igen så det ska vi väl försöka ordna. 
Eftersom jag har haft och fortfarande har problem med fotoprogrammet så har det ju varit lite dåligt med bilder här. De enda jag visat är ju de jag ärligt stulit från Fb. Men nu ska jag visa lite från oktober i alla fall.
 
All Helgonafton, det här är en del av minneslunden i Töreboda och vi har många att tända ljus för.
 
 
Veckan före firade vi Miriams 26-årsdag, här är det galafrukost som vanligt när hon kommer hem :) Den observante kan se att vi har plockat ett midsommarblomster som födelsedagsblomma.
 
Ha en bra dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0