Lördagkväll ........

Det känns alltid lite vemodigt när Så mycket bättre har slutat för kvällen. Och ikväll lite extra vemodigt när vi tittat tillsammans med Joy, Stefan och magen :) Det kommer ju inte att hinna hända igen och nästa gång Så mycket bättre har säsong så har vi fått några nya små människor i familjen. Om jag får vara förutsägande så kommer en liten kille till världen i januari, i Örebro. Så kommer två små töser i början på februari, en liten väntös i slutet på februari. Det blir lite vänbarn till i mars men i april kommer en liten familjemedlem till världen i Arbrå, en liten pojke är jag nästan säker på :)
I morgon händer det andra spännande saker: vi öppnar vår Loppis igen - nu för att sälja ut inför framtida flytt. Det har varit oerhört mycket att göra (eftersom vi under många år samlat prylar själva) och får nu stå vårt eget kast. Att jag dessutom tillverkar fler saker än någon kan behöva är en annan smått underlig grej :( Men, men! Jag får själv ta reda på det- käre maken mår inte bra och orkar inte mycket. Men jag har ju haft experthjälp idag, Stefan och Joy har varit med och jobbat med placering och prissättning :)
 
 
Och i morgon ska jag försöka få ut lite bilder från självaste Laggarns! Ha en bra kväll mina nära och kära och självklart alla ni andra med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0