Solen skiner!!!!

Vädret är underbart och jag vill vara ute! Måste bara fixa lite inne först, det är ju 1:a advent på söndag :) Söndagen som gick bjöd på många härliga besök, julkransar, försäljningar och faktiskt en vinst! Alltså en penningvinst :) Käre maken vann 1 900 kr på travet. Vi tackar och tar emot. Det växer faktiskt i penninghögen som ska bli nya golv i två rum. I övrigt knallar livet på dock något saktare än förr. Men jag travar fortare och fortare på den bästa maskin jag någonsin provat: Gåbandet! Jag går den här veckan 30 minuter om dagen och satsar på fortare nästa vecka. Pulsen stiger rejält, men jag blir inte särskilt andfådd vilket gör att jag dessutom trivs.
En bild från 25 november 2010. Jag blir helt förundrad över hur vackert käre maken hängt upp adventsstjärnorna? Minns dock inga detaljer av kriget men kan svära hur mycket som helst på att de inte fick hänga kvar så här ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej
Det är så roligt att läsa din blogg man får alltid höra något tänkvärt och mycket roliga inlägg så kör på Sivan för allt du är värd
din vän

Svar: Taack! Vad glad jag blir!
Siw Gustavsson

2014-11-25 @ 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0