En mycket lycklig pappa .......

ringde precis nu och berättade att de väntar en liten flicka! Åh hjälp, tårarna rinner att man bara kan vara så här glad? Det är faktiskt bara några veckor sedan jag grät av andra orsaker och tyckte att vi hade döden lufsandes i hälarna. När vi inte visste om den här lilla skulle få leva :( och när mycket annat otäckt hände med våra bästa vänner och till sist fick en av våra vänner en propp i lungan mitt under pågående behandling av tumör på hypofysen. 
Självklart kan fortfarande vad som helst hända när som helst, men då är man åtminstone omedveten fram till det händer. Här var vi ju hela tiden varit så medvetna och oroliga :(
Men just nu ska jag bara glädja mig........Jag har, sedan många år tillbaka, en stor sorgebubbla inom mig och den kommer att finnas där resten av mitt liv. Men den har mildrats lite och blivit mer vemod. Med hjälp av all annan glädje så kan jag fortsätta leva även med min bubbla.
Välkommen till livet lilla baby Berglund <3
 

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Så är livet 😊 och ingen är gladare än jag! Och önskar föräldrarna all lycka.

2014-09-19 @ 19:05:50
Postat av: Suzanne

Så är livet 😊 och ingen är gladare än jag! Och önskar föräldrarna all lycka.

2014-09-19 @ 19:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0