En helt underbar kväll........

ett så kärt besök: min kära kusin/stora syster Gittan med sin härlige man Per!  Åh vad jag känner hur glad jag är för att ni kom och för att vi skrattat så vi gråtit när vi pratat gamla minnen .... det är så himla sällan som man kan göra det och jag känner ikväll att jag verkligen saknat alla minnen från en förgången tid. Jomenvisst, det är förgången tid, men ibland är det lycka att få återuppleva den gången man fick åka med sin allra mest älskade och beundrade Gittan på farmors gamla cykel <3 Att hon sedan körde i diket och jag hamnade underst är väl inte så mycket att orda om - jag kan inte minnas att jag någonsin var ledsen på den tiden. Nu är jag ledsen jämt.
 
 
Tyvärr hittade jag inga kort på mig och Gittan när vi låg där i diket under cykeln-på den tiden märkte man liksom inte vad barn hade för sig, inte heller hade man tid att fotografera. Men här i diket låg vi och roligt hade vi och har än idag när vi pratar om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0