I en stor familj händer det väldigt mycket........

ibland samma dagar :)
Idag t e x så fyller Millie ett halvt år
 
Denna glädjespridare är numera ett helt halvt år :)
För en vecka sedan blev det en annan sötnos som fyllde ett halvt år: en liten vitamin .....
 
Maja Tingeling Sötnos Älskling.......
 
Och till sist har vi ett nyförlovat par <3
och jag har åkt fram och tillbaka för att fota våran Basse med sin Sara men tro inte att jag lyckats föreviga dem? Jag har också försökt sno en bild från deras Insta men inte lyckats............
Härmed får jag meddela att
Sebastian Sjöberg och Sara Ojala förlovade sig lördagen den 25 juli och hela stora familjen skriker, grattar och klappar händer <3 Välkommen i familjen Sara Ojala <3
 
Varför jag har åkt fram och tillbaka?
Jo, vi har ju haft en härlig lördag med bästa vännerna i Töreboda och massor med trevligt folk. Vi har gjutit betong, ätit gott,  haft roligt, pratat och skrattat. Från detta har jag åkt hem för att fota och det blev ingen höjdare ..... Försökte därför sno en bild, men..........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0