God morgon världen!

Jag reser mig igen :), men jag kan säga att det är på otroligt svaga ben. Vaknade halv tre och fick jobba hårt med att få igång lungorna - inte alls roligt. Men klockan halv sex började jag i alla fall att försöka duscha bort 9 dygns febersvett och nära nog en hel ämnesomsättningskrasch. Mina minnen från tisdag förra veckan och fram till måndag den här veckan är mycket havererade, minnesbilder som jag inte riktigt kan minnas, ansikten som jag inte minns, suddigt, tidslöst, konturlöst och hemskt. Jag vill på det allra allvarligaste varna er för den här influensan, jag skulle hellre göra en ny klaffoperation än få göra om den här veckan.
 
Men nu börjar det i alla fall vända och jag börjar med att få ge Henrietta en stor Grattiskram som hon sedan som ringar på vattnet skickar vidare till min kära Götenefamilj och firar en jättefin födelsedag därefter. Vi kan av naturliga skäl inte komma, men vi kommer när vi kan.
En morgonpuss till Millie och Maja unnar jag mig, ett grattis till lilla nyfödda Emilia Limnells lyckliga föräldrar och övriga i familjen. 
Det finns mycket att glädjas åt ...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0