Jag måste bara testa om jag

verkligen klarar fotomonteringen nu?
 
 
Yes!!!!!!
Jag sökte bara på Signe och fick upp alla bilder som jag har hunnit tagga idag :) Valde så denna härliga bild av min älskade Robin med finaste Signe på hennes dopdag hösten 2013.
Så klart, jag hade liksom också en liten avsikt med den här bilden. Ville bara påminna om klänningen och att den inte är så stor. Den första sötetösen som döptes i den heter Jenny och just Jenny vill jag påminna om att det finns blått sidenband också, gult och vitt med för den delen. Man kan också använda dopklänning vid en namngivningsceremoni eller välsignelseceremoni, jag har kollat :).
 

Kommentarer
Postat av: Robin

vad roligt om även jennys barn döps i samma klänning:)

2015-02-05 @ 20:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0