Man kan bli väldigt glad.....

för en småsak :) Och det har jag blivit idag!. I alla dessa år (i alla fall tre år) sedan jag köpte den dator jag har idag så har jag fått slita med fotomonteringen. Jag har liksom inte klarat att lösa varken att lägga in kort jag själv tagit eller de som jag kunnat ladda ned. Med mycket om och men lärde jag mig hjälpligt att lägga in men nedladdningen kunde jag strunta i för jag hittade aldrig korten mer :(
Men idag råkade jag trycka på en knapp jag aldrig brytt mig om för den ser ut som ett batteri. Och se! Där fanns alla nedladdade kort - från facebook och från min mail. Och glädjen är stor ...........
 
Jag får inte visa båda mina mycket söta töser, men jag får visa Maja och se hur hon har växt. Tack käre son och sonhustru för bilden.
Familjen Millie har kommit hem från BB igår, de bor f n hos bästaste vännerna till dess deras hus är färdigt. Och de är friska alla tre och lyckliga....... så klart.
 
Bianca är nyopererad, hon fick en stor fettknöl borttagen och allt gick bra. Hon fortsätter dock med sina stölder så hon och jag är inte helt kompatibla :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0