Nej, det har verkligen inte varit roligt.

Jag trodde inte att man kunde bli SÅ sjuk, från 0-100 på 10 minuter ? Jag trodde att jag skulle brinna upp! Och jag har inte kunnat ligga ned och sova, har setat i fåtöljen, hostat och vaknat en gång i timmen. Men nu känns det som det är på tillbakagång även om jag är som en nyfödd kalv på benen.
 
Men det händer ändå så roliga saker. Käre sonen ringde nyss och berättade med glädje i rösten att han hade skojat med Maja igår, hissat med ögonbryn och satt ögonen i kors och då hade den här lilla sötnosen börjat skratta. Alltså skratta högt ! Sonen var väldigt glad och det förstår jag <3
 
Här är det ju skratt på gång det syns ju :)
 

Kommentarer
Postat av: Joysan

Sötnosen Maja :). Skönt att du mår bättre...lät verkligen inte bra förut :(. Hörs imorgon! Puss

2015-02-18 @ 18:05:56
URL: http://joysan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0